Alternativni pristup miomimaPoliklinika, poliklinika, Poliklinika Harni, poliklinika harni, poliklinika dr. Harni, ginekološka poliklinika, ordinacija, ginekološka ordinacija, ginekolog, dobar ginekolog, dobri ginekolozi,doktor, dobri doktori, zagreb, dubrava, polikklinika, poliklinka, marni, dr. Marni, poliklinika marni, vesna, vesna harni, dr, poliklinike u zagrebu, ginekologija, spolne bolesti, adolescenti, kontracepcija, menopauza, ispadanje kose, miomi, ciste, osteoporoza, dijagnoza, ginekologija, spolne bolesti, adolescenti, kontracepcija, menopauza, ispadanje kose, miomi, ciste, osteoporoza, dijagnoza, poliklinika, ordinacija, ginekolog, klamidija, HPV, HPV infekcija, spolne infekcije, kondom, spirala, IUD, mirena, sterilizacija, ultrazvuk, PAPA, PAPA test, kolposkopija, CIN, CIN1, CIN2, CIN3, LETZ, konizacija, vrat maternice, cerviks, grlić, menstruacijski ciklus, menstruacija, oligomenoreja, polimenoreja, amenoreja, endometrioza, PMS, anovulacija, ovulacija, hitna kontracepcija, HNL, hormonsko liječenje, hormonsko nadomjesno liječenje, hormonska nadomjesna terapija, trihomonas, kandida, herpes, genitalni herpes, hepatitis B, gonoreja, gardnerela, gardnerella, bakterijska vaginoza, miomi, ciste, miom, uterus, vagina, maternica, rodnica, vulva, stidnica, ovarij, jajnik, jajnici, jajovod, saktosalpinks, sactosalpinx,
Ginekologija
Brojni znanstvenici istražuju uzroke, a drugi nastoje pronaći brzu i učinkovitu pomoć za liječenje ginekoloških oboljenja. Većina njih usmjerena je na tjelesne smetnje, dok je manje učinjeno na razjašnjenju psiholoških mehanizama povezanih s ovim tegobama.

Alternativni pristup miomima

Vezano
Vezani članci
Literatura
Datum zadnje izmjene: 7. siječnja 2017.

Kako su estrogeni hormoni koji potiču rast mioma, i kako nakon menopauze dolazi gotovo redovito do njihovog skvrčavanja u hipoestrogenoj okolini, i alternativne mogućnosti su usmjerene u prvom redu ka sniženju razine estrogena.

Većina ljudi upoznata je s činjenicom kako kod sportašica koje se intenzivno bave sportom, prevelika tjelesna aktivnost toliko snizi razinu estrogena da dolazi do potpunog izostanka mjesečnice.

U slučaju mioma se ne zagovara sportska aktivnost koja će izazvati ovakav učinak, nego redovita i umjerena tjelovježba koja pomaže tijelu u procesu oslobađanja viška estrogena.

Malom broju ljudi je poznat antiestrogenski učinak koji posjeduju i neke biljke, poglavito vrkuta, stolisnik, konopljika i patuljasta palma, dok kod jakih krvarenja od pomoći može biti rusomača.

Kako se metabolizam estrogena i njihovo izlučivanje odvija preko jetara, preporuka je izbjegavati uzimanje mnogobrojnih lijekova, alkohola, pržene hrane, kave i bilo kakvih prerađenih ili industrijski obrađenih namirnica, čime će se ojačati funkcija jetara.

Preporučuje se unos najmanje dvije litre obične vode dnevno čime se olakšava rad crijevima i bubrezima.

Cilj je ukloniti suvišne estrogene iz organizma, što se najbolje postići ispravnom funkcijom organa koji izlučuju estrogene.

Pučka medicina u pročišćavanju jetara koristi slijedeće biljke: maslačak, čičak i artičoku (detoksikacija jetara).

POJAM I DEFINICIJA

PSIHO