Alternativni pristup endometrioziPoliklinika, poliklinika, Poliklinika Harni, poliklinika harni, poliklinika dr. Harni, ginekološka poliklinika, ordinacija, ginekološka ordinacija, ginekolog, dobar ginekolog, dobri ginekolozi,doktor, dobri doktori, zagreb, dubrava, polikklinika, poliklinka, marni, dr. Marni, poliklinika marni, vesna, vesna harni, dr, poliklinike u zagrebu, ginekologija, spolne bolesti, adolescenti, kontracepcija, menopauza, ispadanje kose, miomi, ciste, osteoporoza, dijagnoza, ginekologija, spolne bolesti, adolescenti, kontracepcija, menopauza, ispadanje kose, miomi, ciste, osteoporoza, dijagnoza, poliklinika, ordinacija, ginekolog, klamidija, HPV, HPV infekcija, spolne infekcije, kondom, spirala, IUD, mirena, sterilizacija, ultrazvuk, PAPA, PAPA test, kolposkopija, CIN, CIN1, CIN2, CIN3, LETZ, konizacija, vrat maternice, cerviks, grlić, menstruacijski ciklus, menstruacija, oligomenoreja, polimenoreja, amenoreja, endometrioza, PMS, anovulacija, ovulacija, hitna kontracepcija, HNL, hormonsko liječenje, hormonsko nadomjesno liječenje, hormonska nadomjesna terapija, trihomonas, kandida, herpes, genitalni herpes, hepatitis B, gonoreja, gardnerela, gardnerella, bakterijska vaginoza, miomi, ciste, miom, uterus, vagina, maternica, rodnica, vulva, stidnica, ovarij, jajnik, jajnici, jajovod, saktosalpinks, sactosalpinx,
Ginekologija
Brojni znanstvenici istražuju uzroke, a drugi nastoje pronaći brzu i učinkovitu pomoć za liječenje ginekoloških oboljenja. Većina njih usmjerena je na tjelesne smetnje, dok je manje učinjeno na razjašnjenju psiholoških mehanizama povezanih s ovim tegobama.

Alternativni pristup endometriozi

Vezano
Datum zadnje izmjene: 6. siječnja 2017.

Istraživanja pokazuju da žene koje su umjereno fizičke aktivne, za razliku od žena koje stalno sjede imaju:
  • općenito nižu stopu malignih oboljenja i bolje djelovanje imunološkog sustava (više leukocita i povišene koncentracije imunoglobulina),
  • smanjeni rizik nastanka raka dojke,
  • dulji očekivani životni vijek,
  • manje depresija i tjeskobe, te bolje mentalne sposobnosti,
  • više relaksacije, više uvjerljivosti, više spontanosti i entuzijazma, bolji odnos prema sebi samoj i bolje prihvaćanje sebe same,
  • jače kosti, pojačanu gustoću kostiju, povećanu koštanu masu i povećanu sposobnost kosti da podnese mehaničke stresove,
  • više odmarajućeg spavanja,
  • veće samopoštovanje.

Vježbanje povećava opskrbu stanica kisikom, pa raste i mogućnost oslobađanja slobodnih radikala. Zbog sprječavanja neželjenih učinaka slobodnih radikala (prooksidativni učinak), preporučuje se kombinirati vježbanje s uzimanjem dovoljnih količina antioksidanasa, bilo kao sastavni dio prehrane ili kao dodatak prehrani.

Kombinirane s tjelesnom aktivnošću, vježbe disanja povećavaju djelovanje limfatičnog pročišćavanja. Disanje je pri tome potrebno uskladiti s pokretima ruku i nogu. Preporuka je pokretati ruke i noge svaki put kod udisanja, udisanje kroz nos i izdisanje na usta ili nos.

Redovita tjelovježba sniziti će prekomjernu koncentraciju estrogena. U slučaju endometrioze ne zagovara se intezivna sportska aktivnost koja može dovesti do snažnog pada razine estrogena i potpunog izostanka mjesečnice, nego redovita i umjerena tjelovježba koja je vrlo korisna i pomaže tijelu u procesu oslobađanja viška estrogena.

POJAM I DEFINICIJA

PSIHO
GINEKOLOGIJA

lIJEČENJE

PREHRANA

ALTERNATIVNI
PRISTUP

Najbolje je vježbati ujutro između šest i deset sati, što će nas držati pokretnima cijelog dana, poboljšati će naš metabolizam, pojačati apetit i potaknuti probavu.

Drugim riječima, imat ćemo više energije, a to znači i biti puno zdraviji i opušteniji.

Od ostalih alternativnih postupaka treba spomenuti ayurvedu, homeopatiju i fitoterapiju.

Ayurveda
Homeopatija