Bolesti bubrega u trudnoćiBolesti bubrega u trudnoći. Bolesti bubrega i trudnoća. Upale mokraćnih putova i bubrega, kod žena koje su im sklone, moguće su i tijekom trudnoće, jer bubrezi u trudnoći rade pojačano kako bi mogli brže izlučiti otpadne tvari. U trudnoći je tako povećana i vjerojatnost nastanka upalne bolesti bubrega poput akutnog pijelonefritisa u trudnoći. Razlog za to je djelovanje hormona trudnoće koji dovodi do proširenja mokraćnih putova. Ako već bolujete od kronične bolesti bubrega, tijekom trudnoće bit će nužno potreban trajni nadzor rada vaših bubrega, kako bi se osiguralo izlučivanje krajnjih produkata mijene tvari. Uz vrijednosti kreatinina ispod 140 mikromola/litri, to će se u pravilu odvijati bez komplikacija. Začeće u žena koje redovito idu na dijalizu manje je vjerojatno.
Trudnoća
U slučaju oplodnje, mijenjaju se osjećaji žene, ona priprema gnjezdašce za dijete, u kojem sve mora biti na svom mjestu.

Bolesti bubrega u trudnoći

Vezano
Tema
Trudnoća
Vezani članci
Upalne bolesti crijeva
Datum zadnje izmjene: 8. siječnja 2017.

U trudnoći je tako povećana i vjerojatnost nastanka akutnog pijelonefritisa.

Tijekom svakog kontrolnog pregleda trudnice, potrebno je test trakicom provjeriti bjelančevine, nitrite i leukocite u urinu, jer se na taj način upale mokraćnih putova i bubrega mogu rano otkriti i u pravilu brzo i jednostavno liječiti antibioticima.

Kod blažih upala mokraćnog mjehura obično je dovoljno toplije se obući i obilnije piti biljne čajeve za mjehur i bubrege.

Začeće u žena koje redovito idu na dijalizu manje je vjerojatno.

BOLESTI JETRE I
TRUDNOĆA

BOLESTI BUBREGA I
TRUDNOĆA

UPALNE BOLESTI
CRIJEVA I TRUDNOĆA

Žene koje imaju transplantirani bubreg ili pate od blage bubrežne insuficijencije, trebaju tijekom trudnoće biti pojačano nadzirane kako bi se osiguralo da bubrezi zbog dodatnih zahtjeva koje na njih postavlja trudnoća, ne budu preopterećeni.

Kod žena koje pate od bolesti bubrega, tijekom trudnoće dolazi do povećanja krvnog tlaka ili nastanka Propfgestoze (superponirana gestoza), posebnog oblika preeklampsije.

Ukoliko patite od bolesti bubrega, može biti nužno učiniti carski rez ako porođaj traje predugo i očekuju se komplikacije.

Ukoliko k tome postoji znakovi poremećenog rasta fetusa, vjerojatno će se trudnoća morati dovršiti, čak i ako je to prije termina.

The Merck Manual, Williams Obstetrics, Pedijatrija, Porodništvo, Medscape, Interna medicina

KRVNE I
KRVOŽILNE BOLESTI